top of page
  • Writer's pictureČasopis za satiru Oksimoron

Željko Žele Jovanović: Novac u čarapama i drugi aforizmi

Ilustracija: Freepik AI

1.

Vođa je nepopravljiv optimista.

Više je nepopravljiv nego što je optimista.


2.

Svuda u svetu političari nešto izjavljuju jedino kod nas izvaljuju.


3.

Žene se udaju iz tri razloga:

Iz ljubavi, iz koristi a najčešće iz inata.


4.

Pljačkaši su tražili da legnemo.

Nismo ustali ni nakon pljačke.


5.

U predizbornom govoru obećali su nam da će naš kraj biti lepši.

Kraj je blizu, ali gde je ta obećana lepota?!


6.

Izbio je kuršlus.

Uključio sam televizor, ali se automatski isključila medijska sloboda.


7.

Kad sam bio mali tukli su me ko vola, a ja sam i dalje gledao kao tele u šarena vrata.


8.

Zastoj na putu zbog saobraćajne nesreće.

Konačno smo stali na putu nesreći.


9.

Prvo sam zbog psa izašao u šetnju, a onda sam izašao u šetnju zbog onog što laže kao pas.


10.

Strašno je kada u paklu završiš u kazanu, ali strašnije je kada još za života završiš na kazanu.


11.

Krče mi creva.

To je moja sloboda govora.


12.

Kupujete našu državu?

Za ovde ili za poneti?


13.

Nastradao je još jedan radnik na gradilištu.

Šta sve neće da urade samo da ne rade.


14.

Nije istina da je ovde sve sam go lopov do lopova.

Lopovi su ovde lepo odeveni.


15.

Zbog onih što veruju u dobre vile, oni žive u dobrim vilama.


16.

Deda je zatražio da ga kremiramo.

Valjda ne želi da se prevrće u grobu.


17.

Sve je danas naopačke.

Deca, za razliku od odraslih, ne veruju u bajke.


18.

Imaš para da živiš normalno?

Pa to je paranormalno!


19.

Razlika je u nijansama.

Poslodavac ima prazne priče a ja prazne džepove.


20.

Stvarno smo nezahvalna nacija.

Vođa je za nas toliko toga učinio a mi smo sve to zaboravili.


21.

Mi smo celom svetu okrenuli leđa.

Da bi mogli da nas zajašu.


22.

Ranije se sudbina proricala gledanjem u svinjsku plećku.

Danas pogledaš u praznu šerpu i sve ti je jasno.


23.

„Dobar dan, vi gledate vesti.“

Samo što su počeli a već su slagali.


24.

Pojedini funkcioneri su otišli na more.

A verovalo se da samo u našim rekama plivaju govna.


25.

Jadan ovaj petao iz komšiluka.

Živi u ubeđenju da najavljuje buđenje naroda.


26.

Iz nastavnog programa treba pod hitno izbaciti predmet „Svet oko nas“ da nam deca ne upadnu u depresiju.


27.

Krio je novac u čarapama a onda je jednog dana primetio da ima rupu u budžetu.


28.

Parče hleba uvek pada na namazanu stranu.

Mada, oni namazani retko kada padaju.


29.

U svetu se više hrane baci nego što se pojede.

Kod nas se pojede i ono što se baci.


30.

Sreća pa nas vuku za nos.

U suprotnom bi se udavili.








35 views0 comments
bottom of page