top of page
  • Writer's pictureČasopis za satiru Oksimoron

Željko Žele Jovanović: Knjiga utisaka i drugi aforizmi


Ilustracija: AI



1.

Ima posla ko hoće da radi.

Zato nam valjda i rade o glavi.


2.

Đavo nije došao po svoje.

On je svoje ovde doveo.


3.

Pregazio sam penzionera na pešačkom prelazu.

Izdahnuo je a da nije stigao ni da mi se zahvali.


4.

U Skupštini nemaju Knjigu utisaka.

A i da je imaju brzo bi se pretvorila u Knjigu žalosti.


5.

Jedni kada se okrenu na drugu stranu nastave da spavaju.

Drugi kada se okrenu na drugu stranu nastave da vladaju.


6.

Odrekao ga se preko novina.

Niko mu nije poverovao.


7.

Mi smo odavno zakopali ratne sekire.

I sada ne možemo da se setimo gde.


8.

Nismo se razumeli.

Ne treba da digneš glas nego samo dva prsta.


9.

Svako je nevin dok se ne dokaže da je u opoziciji.


10.

Tržišna inspekcija je babi na pijaci oduzela mlečne proizvode.

Državni predstavnici su uvek tu kada treba da pokupe kajmak.


11.

Upalili su reflektore.

Stekli su se uslovi za medijski mrak.


12.

Ne stojimo mi u mestu.

Redovno preskačemo obroke.


13.

Verovao je da nikakvu korist neće imati od škole a onda je počeo da prodaje narkotike u školskom dvorištu.


14.

Naš pas danima odbija hranu.

Naljutio se kada je čuo da smo rekli za ministra da laže ko pas.


15.

Popio sam otkaz.

Loše mi je legao na želudac.


16.

Odgledao sam jutarnje vesti.

Vreme je da se ustane.


17.

Pred svetom smo skinuli gaće.

Pokazali smo im naš ponos.


18.

-Kad porastem želim da budem ministar.

-Za to je dovoljno da ostaneš mali.


19.

Krao je, ali nije otišao u zatvor.

Nije mu bilo suđeno.


20.

-Što mi je ovaj političar nešto poznat.

-Sumnjam. Njega ni majka više ne može da prepozna.


21.

-Gde želiš da te vodim za godišnjicu veze?

-Negde gde ćemo biti sami.

-Može na književno veče?


22.

Ministar se prehladio zato što je spavao otkriven.

I od tada je u stalnom strahu da ne bude otkriven.


23.

Iscrpeli su temu o lepšoj budućnosti pa su se prebacili na budžet.


24.

Od kada su mi isključili struju, poštar uvek kuca dva puta.

25.

Obezbeđen je dovoljan broj glasova.

Stekli su se uslovi za nove izbore.

26.

Jugoslovena je bilo 22 miliona ali ih zbog političara danas nema.

Političari su uvek odgovorni kada nestanu milioni.

27.

Žuta štampa ne vredi ni žute banke.

28.

Mladog vozača autobusa koji je otišao u inostranstvo zamenio je jedan penzioner.

Konačno da mladi u autobusu ustupe mesto starijima.

29.

Pokvario mi se televizor, ali mi se zato popravio krvni pritisak.

30.

Svet je otišao dođavola, ali ni đavola nije zanimao takav svet.


17 views0 comments
bottom of page