top of page
  • Writer's pictureČasopis za satiru Oksimoron

Željko Žele Jovanović: Bajka o čarobnom pasulju i drugi aforizmi

Ilustracija: AI




1.

Sećam se onog groznog vremena kada nismo imali ništa.

Kako vreme brzo proleti od doručka do ručka.


2.

Država nije u vezi sa kriminalnom.

Više su u vanbračnoj zajednici.


3.

Savladao sam jezik.

Više se ne oblizujem dok drugi jedu.


4.

Vođa je slep.

Ne može činjenično stanje očima da vidi.


5.

Jedino se još na rođendanskim proslavama može čuti kako nam je danas divan dan.


6.

Razlika je u nijansama.

Jedni sve peru na ruke, drugi peru ruke od svega.


7.

Iako nam je opala kupovna moć oni nam i dalje svakodnevno prodaju maglu.


8.

Prosuli su novu turu laži.

Gde ima tu se i prosipa.


9.

Jedan poslanik čačkao je nos za vreme sednice.


Za razliku od njega, oni koji su ga glasali- čačkali su mečku.


10.

Naprskao sam se sredstvom protiv komaraca i ušao sam u banku.

Nije pomoglo.

Tamo su nastavili da mi piju krv.


11.

Zato što debelo lažu mi izvlačimo deblji kraj.


12.

Kod naglog skoka može doći do vrtoglavice.

Ali, dosta o cenama....


13.

-Mama, ispričaj nam onu bajku o čarobnom pasulju.

-Jeste, pa da opet ogladnite...


14.

Jedna fudbalska zvezda pala je na doping testu i tako je postala zvezda padalica.


15.

Sistem je ponovo zakazao.

U svim terminima.


16.

Njegovo lice je na televizoru, u novinama, na bilbordima, na plakatima....

Znači istina je da je on za posmatranje.


17.

Uzalud je nadanje da će jednog dana da odgovaraju.

Oni to ni u školi nisu radili.


18.

-Tata, sada kada smo postali beskućnici, da li to znači da više ne moram da pišem domaći?


19.

Da bi narod sastavio kraj sa krajem neophodno je prethodno sastaviti vladu.


20.

O pokojniku sve najlepše.

Bio je to lep i plemenit kućni budžet.


21.

Nakon što su radnici izneli svoje zahteve jedan poslodavac je rekao:“Molim vas da utišate zavijanje vaših creva. Ja vas nisam prekidao.“


22.

Prekinuli su naučno-fantastični film zbog vanrednih vesti.

Odlično se uklopilo.


23.

Više ne moram da stežem kaiš.

Ostao sam go.


24.

On menja stranke ko čarape.

Na glavi.


25.

Čekajte samo da završimo sa pisanjem naše istorije pa ćete videti s kim se kačite.


26.

Nije istina da vlast menja ljude.

Kod nas su stalno isti ljudi na vlasti.


27.

U svemu oskudevamo osim u seksu.

Jebali smo ježa.


28.

Naši političari se ne skrivaju u mišjim rupama.

Oni su ipak pobornici veće kvadrature.


29.

Izgubio sam rešenje o otkazu.

Uzaludno sam kasnije pokušao da pronađem rešenje u alkoholu.


30.

Da se nismo toliko hvatali za gušu, možda bi se uhvatili za slamku spasa.




bottom of page