top of page
  • Writer's pictureČasopis za satiru Oksimoron

Dušan Dojčinović: „Sam svoj guru” i drugi aforizmi

https://www.shutterstock.com/search/guru-cartoon
Ilustracija: Shutterstock



Beograd je sinoć imao dva Beograda na vodi.

Beograd na vodi, i Beograd na vodi, od nevremena.


Poskupeo je med na pijaci!

Mora da, su i pčele počele da rade na gas.


Samospoznaja.

Sam sam svoj guru, jer kad sam došao do samospoznaje, koliko sam dobar, shvatio sam kolika sam budala!


„Ljubi se Istok i Zapad”.

Filmski!

Pravo u čelo!


„Kulturno umetnički program”.

Opet su organizovali bogat kulturni umetnički program.

Svi autori, su bili, švorc, i bez kinte!


„Skandali potresaju svet”.

Zbog Monike Levinski, Klinton je zaratio sa SRJ!

Šolc se samo zatekao na žurci sa osam drogiranih devojaka.


„Western”.

Divlji Zapad :Ukrajina!

Vestern još uvek traje po američkom scenariju.


„Magarica”.

Ona kaže : „u godinana Covida 19, bio je to mačji kašalj.

Kašljaćemo znači, na zimu magaricu - veliki kašalj, dok promrzli i gladni ne iskašljamo s

sve!?


*Lucifer.

Lepo piše, u bibliji, kada će antihrist.

Ali, „Lucifer” nešto poranio kao toplotni talas.


Vakcinišite se četvrtom dozom vakcine, da ne završite na respitatoru…

Ništa Vam ne garantujemo ako završite na posmrtnom odru.


Od 1. avgusta, poskupljuje gas. To znači da će u svetu opet pojeftiniti.

Dok će kod nas opet pojeftiniti radna snaga.


Ratovi.

U svetu su se nekad najbolje proizvodili satovi. Sada su to ratovi..


Vatrica.

Nensi Pelozi je sletela na Tajvan da „zapali vatricu”, pod plaštom demokratije.. Verovatno će se vratiti podmornicom.


61 views0 comments
bottom of page